Bandje, nat, windvlaag toch gelukkig - Reisverslag uit Valberg, Noorwegen van Carin Jong - WaarBenJij.nu Bandje, nat, windvlaag toch gelukkig - Reisverslag uit Valberg, Noorwegen van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Bandje, nat, windvlaag toch gelukkig

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

21 Juli 2021 | Noorwegen, Valberg

We wisten dat dit de slechtste dag qua weer zou zijn, maar dat ie ook met een lekke band zou starten was een andere verassing. Gelukkig hadden ze bij de receptie een hele goede pomp en vonden we het gaatje snel, dus dat was uiteindelijk zo verholpen. Het stukje terug naar de E10 ging nog, maar op de E10 was het minder gezellig. Toch wel veel verkeer, harde windvlagen en regen. Na een vrij hoge brug, gingen we een veel rustiger weg op, dat was echt fijn, maar de wind en regen bleven. Helemaal nat bereikten we Brustranda. Aan een fjord, met een Tolkien landschap op de achtergrond, in een heerlijk huisje van hout. Wat zullen we slapen vannacht. Morgen een rustdag, goed om deze prachtige omgeving te verkennen. Had ik al gezegd dat het hier sprookjesachtig is…. O O O, wat genieten Karin en ik hiervan, heerlijk!

  • 21 Juli 2021 - 19:48

    Marloes:

    Echte Nederlanders, een lekke band houdt jullie niet tegen! Ik hoop dat het huisje een lekkere douche heeft om mee op te warmen. Blijft de wandelgids droog? ;-) het klinkt allemaal zalig!

  • 21 Juli 2021 - 19:54

    Marjon:

    Hoi Carin (en Karin), Marloes stuurt me mooi het verslag elke keer door dus kan ik op afstand meegenieten. Wat een avontuur! Geniet er van en straks is alles weer droog. Wij zijn maar een heel klein beetje jaloers dat jullie daar zijn :-).
    We wachten gewoon op het volgende verslag en genieten op afstand mee. Groetjes uit Almelo. Marjon en Piet

  • 21 Juli 2021 - 22:16

    Baudoin:

    Hallo K(C)arin,

    We hebben nooit gezegd dat het gemakkelijk zou zijn, de verovering van de landen van het noorden! Maar voor de avonturiers die je bent is alles mogelijk. "Willen is kunnen" is een motto van mijn regiment dat me altijd heeft gemotiveerd. Na de inspanning, het comfort en de ontdekking van het prachtige landschap dat je de ontberingen van de dag doet vergeten, hoop ik eindelijk ... Geniet van je rustdag in de Zen-houding, en daarvoor heb ik vertrouwen in je. ..

    "Verzet zich en bijt"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 6025

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: