Vakantie - Reisverslag uit Delden, Nederland van Carin Jong - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Delden, Nederland van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

09 Augustus 2024 | Nederland, Delden

Het is weer bijna zover.

Morgenmiddag neem ik de trein van Delden naar Lübeck, dan fiets ik nog 20 kilometer naar Travemünde en neem de boot naar Malmö. Toch een spannend begin, want de Deutsche Bahn stuurde me de afgelopen weken mailtjes over uitvallende treinen en aansluitingen die ik ga missen. Ik vraag me dan ook af wat mijn reserveringen nog waard zijn, maar we gaan het zien. Wel een heerlijk idee dat na een zalige overtocht ik op zondagmorgen door Malmö kan fietsen. Voor mij hoeft het niet zo spannend als vorig jaar, ik fiets een deel van de sydkust leden, met als kleine detour Bornholm. In de voorbereiding zag ik al wat voor heerlijk eiland dit is. Ik wilde daar maar 1 dag blijven, maar misschien worden dat er meer.

Ik heb er zin in en ga enorm genieten ook ga ik weer zoveel mogelijk Zweden lastig vallen met mijn Zweeds, [e-1f61d]

Mocht je als lezer helemaal geen zin hebben in dit reisverslag, meld je dan gewoon af, no hard feelings.

Groet en geniet mee.

Carin


  • 09 Augustus 2024 - 10:29

    Marloes:

    Ik ga me toch zeker niet afmelden! Heerlijk om bij je achterop je bagagedrager mee te mogen richting Zweden. Maandag begin ik weer met een nachtdienst (gelukkig, als ik zo kijk naar de weersverwachting) en dan zijn deze verslagen geweldig om even weg te zijn. Behouden vaart en ha roligt!


  • 09 Augustus 2024 - 10:56

    Jannie:

    Hey Carin, heeeeel veeeeel plezier. En uk kijk uit naar je reisverhalen


  • 09 Augustus 2024 - 11:58

    Marjon:

    Hoi Carin, heeeeerlijk. Vakantie! En wat leuk dat je weer gaat fietsen, dit keer de onderkant en rechterkant van Zweden. Het zal vast weer onthaastend zijn. En wie weet ga je inderdaad lekker lummelen:-) op het eiland. We gaan je weer volgen. Heel veel plezier en veilige kilometers


  • 09 Augustus 2024 - 12:02

    Mieke & Vic:

    Een mooie reis gewenst Carin, we gaan je belevenissen weer met plezier lezen!


  • 09 Augustus 2024 - 12:30

    Ellen:

    Hej Carin, en trevlig resa och jag hoppas att du också ska ha jätte bra väder. [e-1f91e]

    :0Jag är jätte nyfiken hur din cykelresa ska vara. Så kul att kunna följa dig.

    Ellen

    :0


  • 09 Augustus 2024 - 19:14

    Cindy:

    Haii Carin,

    Ooo het is alweer zo ver. Heerlijk genieten, en wij genieten van een afstandje met je mee. Heel erg veel plezier gewenst! We kijken uit naar de leuke verhalen. En hopelijk zijn je reserveringen niet voor niets geweest en verloopt alles soepel.

    Groetjes Marco, Cindy en Laurens [e-38] natuurlijk een knuffel van onze dames katjes [e-1f431]


  • 10 Augustus 2024 - 15:14

    Piet:

    veel plezier tijdens je reis en interactie met de Zweden. We gaan zeker genieten van je belevenissen en verhalen. Hier is er ook al iemand aan het drammen dat we volgend jaar naar Zweden moeten om daar te beginnen aan het Olavspad. Blijkbaar is de virus van jou al gearriveerd. Deutsche Grundlichkeit is blijkbaar passé met name bij de Bundesbahn. Improviseren hoort een beetje bij vakantie maar is wel lastig als je op tijd staat. Goede reiis toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 8929

Voorgaande reizen:

26 Juli 2024 - 26 Juli 2027

Nomade werd pelgrim

10 Augustus 2024 - 24 Augustus 2024

Sydostleden

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: