Afzien en opera en gezinsdouche - Reisverslag uit Laxvik, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu Afzien en opera en gezinsdouche - Reisverslag uit Laxvik, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Afzien en opera en gezinsdouche

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

05 Augustus 2022 | Zweden, Laxvik

gisteravond met een beetje onweer en regen in slaap gevallen. Vanochtend een nattige tent ingepakt. Soms is het maar goed dat je niet weet wat de route gaat brengen, want het was vanochtend super heuvelachtig. De snelheid gaat en dan helemaal uit, maar dit had als gevolg dat ik bij het museum van Birgit Nilsson kwam toen het net open was. Eerst lekker koffie en toen het museum bekeken. Een bijzonder verhaal van een boerendochter die wereld beroemd operazangeres wordt. Met een koptelefoon en prachtige muziek werd je door het museum geloodst, heb echt genoten. Ik stond dan ook pas na een uur weer buiten. Ook nog twee cd‘s gekocht, dat kan eigenlijk niet want daar heb ik geen plaats voor.

toen lekker doorgefietst in de buurt van de kust gebleven dus ook niet zo heel erg heuvelachtig meer.

Ik sta nu in Laxvik op een boerencamping, er zijn weinig voorzieningen dus ik ben toch blij met mijn brander en kookspullen, hoeveel die zwaar zijn en veel plaatsen innemen.

Bij aankomst meldde de boer mij dat het lastig was dat ik alleen was, want er waren alleen maar gezins douches. Huh?

ik ben eens even gaan kijken en weet je wat…, dat gezin verzin ik er wel bij hoor[e-1f923][e-1f923][e-1f923].

inmiddels heerlijke douche gehad niks mis mee.

Volgens twee Zweedse fietsers, die ik heb ontmoet, komt morgen het mooiste onderdeel van de route, vooral het gebied rond het plaatsje Stenige, moet erg mooi zijn. Ik verheug me groetjes uit Laxvik, waar een goede bui viel, maar ook al weer droog is

Carin


  • 05 Augustus 2022 - 19:43

    Marjon:

    Hoi Carin, wat heerlijk ontspannen reis je rond! Dan is er ruimte om spontaan dingen te doen of bekijken.
    Zou je nu ook samen met een ander onder de douche moeten gaan staan om water te besparen ?! :-)
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Groetjes Marjon (en Piet)

  • 09 Augustus 2022 - 19:02

    Hiddo:

    Leuk carin, creatief opgelost, gefeliciteerd met gezin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 6025

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: