Afscheid van de skälderviken - Reisverslag uit Torekov, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu Afscheid van de skälderviken - Reisverslag uit Torekov, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Afscheid van de skälderviken

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

04 Augustus 2022 | Zweden, Torekov

Ook wel een keer makkelijk, ontbijt in een hostel. Ik reed rond 10.00 uur weg, langs de kust, maar ook landinwaarts. In plaats van wind mee nu tegen en ik vond het loei heet (maar ik weet dat het in Nederland nog erger is), wat gaat het water er dan snel doorheen en natuurlijk geen winkels onderweg. Dus straf doorgefietst, zodat ik om 13.00 u. al op de camping van bestemming was. Ik heb er een luie middag van gemaakt, heerlijk boek lezen naast de tent in de schaduw. Ook heb ik een wasje gedaan. Ik sta op een giga grote camping met enorme plaatsen, leuk als je zo’n piepklein tentje hebt.

Naast mij staan Schotse hooglanders lekker te grazen. Ook ik heb trek gekregen en trakteer mezelf op fish and chips.

Leuk om jullie reacties te lezen.

Morgen fietsen we verder.

groet Carin


  • 04 Augustus 2022 - 22:08

    Nancy:

    Hoi Carin, ik volg je sinds vandaag ook. Heb van Art de link naar je webblog gekregen. Leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat een stoere onderneming zo’n fietstocht! Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 6025

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: