Wind en kust - Reisverslag uit Ugglarp, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu Wind en kust - Reisverslag uit Ugglarp, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Wind en kust

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

06 Augustus 2022 | Zweden, Ugglarp

Heel erg slecht geslapen, wat een wind. Ook de richting van deze wind was vervelend, hele weg er tegenin gefietst. Wel een lekkere temperatuur en droog, das natuurlijk ook niet onbelangrijk.

Terwijl ik een broodje zat te eten op een bankje kwam er een wat oudere vrouw bij zitten. Ze vertelde dat ze zo fijn woonde, bij het strand en het bos en dat ze cantharellen ging plukken. Dat heb ik al meer mensen zien doen.

De kust rond dit gebied is echt prachtig, door de wind prachtige hoge golven. Ik heb heel veel kitesurfers gezien. Voor de Zweden zelf is dit ook een toeristisch gebied.

De route viel wel tegen, vaak langs een drukke weg. Ik heb gezien dat dat morgen weer zo is, dus dat is jammer.

Ook bij het binnenrijden van wat grotere steden kom je eerst langs allerlei industrie en sporen, echt niet fijn. Vandaag was dat bij Halmstad.

Ik heb gezien dat ik halverwege de route ben, wat gaat dat snel.

He waait nog steeds erg hard, maar heb mijn tent nu iets strakker opgezet, zodat er niet van alles flappert…..pfff slecht van geslapen vannacht. Zelfs mijn fiets was omgewaaid, die heb ik nu maar vast op de grond gelegd.

Tot zover even voor vandaag, luxe hoor overal WiFi.

groet Carin uit Ugglarp.


  • 06 Augustus 2022 - 20:33

    Marloes:

    Je maakt wel wat mee! Strak plan om de tent strakker neer te zetten; vermoeidheid helpt niet bij een fietstocht. Succes morgen!

  • 08 Augustus 2022 - 18:36

    Cindy:

    Jammer van de wind, maar ik kan me voorstellen dat die golven echt prachtig zijn. Wat een belevenis weer. We kijken uit naar het volgende verslag hoor. Groetjes Cindy en Marco

  • 09 Augustus 2022 - 19:08

    Hiddo:

    Dat klinkt vrij pittig carin. Vervelend en ook lastig te bepalen waar je de stad dan ook binnen wilt komen. Als je door veel industrie moet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 6025

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: