Rail away - Reisverslag uit Tanum, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu Rail away - Reisverslag uit Tanum, Zweden van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Rail away

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

10 Augustus 2023 | Zweden, Tanum

Vandaag was het omgekeerde van gister, na het ontbijt vertrok ik in de regen, werd miezer en in Udevalla scheen de zon. Heel fijn. Verder ga ik over Uddevalla alleen zeggen dat het een enorm lelijke stad is, wel was er goede koffie. In Udevalla bracht de trein mij naar Tanum, hier zijn rotstekeningen uit de Bronstijd te zijn. Ik sta op de camping vlakbij het museum in Vitlycke, het museum heeft WiFi, de camping niet. Dus ik ben niet op Skype vanavond Arthur [e-1f496]. De tent staat in en weiland dat verzadigd is met water, dus ik heb het hoogste plekje uitgekozen.

Ook morgen bekijk ik de vele rotstekeningen en ga daarna door naar Strömstad.

Hej Mieke en Victor ik hoop dat jullie vandaag ook beter weer hebben.


  • 10 Augustus 2023 - 16:28

    Marjon:

    Dit heet kamperen met hindernissen [e-1f923].


  • 11 Augustus 2023 - 07:35

    Reinier En Yvonne:

    Hier in NL zien we het weer in Zweden en Noorwegen, als we inschatten waar jij fietst kunnen alleen maar duimen dat het meevalt voor je [e-1f64f][e-1f3fc]

    stoer is het wel om door te ploeteren, laat je humeur er niet door verpesten. [e-1f609]

    leuk Vitlycke, zijn wij in 2008 geweest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5940

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: