Zuidwaarts - Reisverslag uit Rognstranda, Noorwegen van Carin Jong - WaarBenJij.nu Zuidwaarts - Reisverslag uit Rognstranda, Noorwegen van Carin Jong - WaarBenJij.nu

Zuidwaarts

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

12 Augustus 2023 | Noorwegen, Rognstranda

Vannacht heeft het toch goed geregend, mijn tent is top, alles bleef droog. Ik heb vanochtend alles eerst laten drogen en was dus laat op pad [e-1f632] 11.00 u. pas.

Toen naar Larvik gefietst, poe fietsen is hier echt wat zwaarder, ik heb alle versnellingen gezien. Ook waren ze bij Larvik met de weg aan het werk zodat ik totaal verkeerd fietste, terug en toen goed.

Al met al was het een zware maar mooie tocht en het was zonnig. Ik kwam pas om 18.00 u op de camping, wel een hele mooie camping en ik heb ook een pracht plek. Het hier echt iets ruiger en heuvelachtiger dan in Zweden.

Ik weet niet precies wat het weer gaat doen, maar morgen weer zo’n tocht.


  • 12 Augustus 2023 - 19:44

    Marloes:

    Ik zie dat je je nog prima vermaakt in het Hoge Noorden! Fijn dat je fietsconditie ook op de proef wordt gesteld - en dat je zegeviert :) Stefan en ik zijn net klaar met opruimen en uitpakken. Je boek en poster zijn veilig overgekomen.

    Heel veel plezier nog. Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk het Fietserpad doen in de vakantie…..


  • 12 Augustus 2023 - 20:34

    Piet:

    Fietsen blijft een uitdaging vooral als je redelijk bepakt bent. Neem mijn petje voor je af Carin. En zeker in Noorwegen is het een verrassing wat je tegenkomt. In ieder geval zit het weer een beetje mee nu. Hopen dat het zo blijft. Veel plezier verder.


  • 12 Augustus 2023 - 20:45

    Cindy:

    Hai Carin,

    Leuk om te lezen dat je wel wat kilometers hebt kunnen maken vandaag. O en na onze vakantie kan ik me helemaal inbeelden dat dit wat heftiger is dan het landschap in Zweden. Ik kan me goed voorstellen dat je alle versnellingen nodig hebt gehad haha. Wel ontzettend fijn om te lezen dat je zelfs zon gehad hebt! Hopen dat het weer zo blijft. Groetjes Cindy en Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Aardrijkskunde lerares met nomadenbloed

Actief sinds 08 Juli 2021
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 5969

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2023 - 18 Augustus 2023

Verder noordwaarts

31 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

Kattegatleden

12 Augustus 2021 - 18 Augustus 2021

IJsland

18 Juli 2021 - 28 Juli 2021

Lofotenreis 2021

Landen bezocht: